Łatwiejszy dostęp do wiedzy

Firma: L’Oréal Polska

Zasięg: Projekt lokalny

Edycja Raportu FOB (za który rok) lub lata realizacji: 2009

Organizacja nominująca: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

„Łatwiejszy Dostęp do Wiedzy” to inicjatywa przygotowana przez polską filię firmy w ramach programu z okazji setnych urodzin Grupy L’Oréal (100 lat ? 100 projektów, opracowanych przez filie na całym świecie). Akcję skierowano do dzieci z rodzin potrzebujących z dzielnicy Białołęka w Warszawie oraz z Pruszkowa, gdzie mieszczą się siedziby firmy – biuro i fabryka. W ramach projektu L’Oréal Polska m.in. wyremontował trzy lokalne siedziby Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, stworzył w nich pracownie komputerowe, a ponadto w dwóch z nich finansuje naukę języka angielskiego i informatyki dla około 100 dzieci w wieku od 5 do 18 lat (zajęcia 2 razy w tygodniu, od września 2009).