Dyskoteki na lodzie „Tikkurila Lododisco”

Firma: Tikkurila

Zasięg: Projekt lokalny

Edycja Raportu FOB (za który rok) lub lata realizacji: 2016-2019

Organizacja nominująca: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce

Tikkurila to dyskoteka na lodzie, to połączenie łyżwiarskiej pasji z muzyką i kolorem. Każda edycja ma inny motyw przewodni i zorganizowana jest w innym stylu, a w każdej z nich główną rolę odgrywa kolor. Tikkurila zachęca rodziny do aktywnego spędzania czasu, promuje sport i zdrowy styl życia. Firma zapewnia bogatą oprawę muzyczną i świetlną, gadżety dla uczestników, konkursy z nagrodami a uczestnicy spotkania wpisują się w temat przewodni poprzez pomysłowe stylizacje. Impreza przyciąga osoby z całęgo kraju, każdorazowo w spotkaniu bierze udział nawet 900 uczestników, a wśród nich zarówno amatorzy, jak i zawodowcy, młodzież szkolna, rodzice z dziećmi itp. Odbyło się już 10 edycji Tikkurila Lododisco, w których łącznie wzięło udział blisko 9 tys. osób.