Dove. Odkryjmy w sobie piękno

Firma: Unilever

Zasięg: Projekt ogólnopolski

Edycja Raportu FOB (za który rok) lub lata realizacji: 2013

Organizacja nominująca: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Marka Dove postanowiła zgłębić zagadnienie piękna i pomóc kobietom czuć się wyjątkowo oraz dostrzegać swoje piękno. Całoroczną akcję zainicjowała debata mająca na celu rozpoczęcie ogólnopolskiej dyskusji wokół mylnego i powierzchownego postrzegania piękna. W ramach kampanii powstał m.in. raport „Prawdziwe piękno. Redefinicja” oraz film „Szkice Prawdziwego Piękna”. Film obejrzało w internecie kilka milionów Polaków, a jego treść w niecodzienny sposób uświadamia kobietom, jak ich niska samoocena w dużym stopniu wpływa na różne sfery życia. „Nieśmiała Kamera Dove” to kolejny etap internetowej kampanii – tym razem podejmuje temat kobiecego zakłopotania wobec obiektywu aparatu fotograficznego.